Tuesday, December 9, 2008

Chicken Rice..

Akhirnyer jadi jugak planning aku n zue nak buat nasi ayam..Marvelleous you!!sedap bangat..:-)
n seperti yg dirancang tetamu kami adalah cik Rock n bf nyer Zul ..itu je yang aderkan..
Aku dah makan awal2 lagi,siap2 masak terus makan..2 pinggan terus..kenyang sampai malam la..hehe.

Xsabar aku nak masak untuk sayang,hehe..maklumla sebelum nie pun aku belum lagi berpeluang masak sedap2 kat dia..iyerlakan,klu dah dok umah mak mertua ke or umah mak sendiri,bile nyer nak masakkan...tunggu ader umah sendirilakan..senang..klu balik umah aku kat jb pulak,aku keje..so terus makan kat luar..xberkesempatan jugak nak masak...xpela,masanyer akan tiba juga.now,aku tgh blajaq masak sebanyak yg mungkin.nnt boleh masak macam2 kat hubby..errmmm,bestnyerrr...

ok,mempersembahkan nasi ayam buatan,Puan Jusmaliza & Cik Zue...jeng jeng jeng...

2 comments:

cipan666 said...

sungguh menyayat hati =(

JUSMALIZA EMIELIA said...

xpe sayang,balik nanti i masak kat u..:-)