Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 5, 2008

Hubby Collection...

Tadi,aku dok godek2 aku nyer koleksi2 picture dlm my laptop..skali ader pulak pic nie kan..this pic, aku amik b4 we are married..zaman bujang my hubby la..hehe.until now pun dia mmng suke kumpul robot2 nie..paling dia suke Transformers n Gundam la..hehe.Senang,nanti dah ader baby boy,xyah bnyk2 beli mainan dahkan..bagi main papa dia nyer robot udah lerr...hihihi..

also collection cd2 Hardcore dia..Ganas hubby aku nie..layan lagu ganas2 aje.Yg aku tau la kan band fav dia,Poison The Well,System Of Down,Rage Against The Machine,Downset,errm,,ape lagi ek.hehe..xingat dah.N also dia juge suke layan konsert2 or gig yg ader kat Mesia.Aku pun di bawa nyer juga.. layan ajer..hehe.Tp not bad la..I Like....1st time dia datang jumpe aku kat Penang pun sebab join Gig kat Dome, Komtar la..(hihi,ingat tak sayang?)

Bilik hubby masa bujang..skrg dah pindah naik atas dah.Sejak2 kahwin la..lebih privacy kot :-)

Collection buku2 nyer..We are study in same course.Chemical Engineering.Kerana buku2 ni jugakla now he work as Process Engineer in Oil & gas Industry..Really related with our subject.Berbaloi I think,.when we studied in our major course,then kerje pun di bidang yg samakan?That's y la I jeles ngan dia..hehe.I nye keje betul2 lari ok.Piping....xkene langsung.All i need to study again..especially,Autocad n Microstation...Also requirement for piping design.Huhu..Dulu2 punya la dok blajaq nak create p&id tu kan..process control la,mass n energy balance la..last2 skrg keje aku guna pakai je p&id yg ader,n tak tahu langsung proses yg terjadi dlm equipment tue..boleh pulak kan?pk je how to connect all the pipe sampai serabut pening kepala aku..hhehehe..Tp bukan bermakna i dont like my work ok.And ape pun aku sangat berbangga ngn kerjaya aku skrang.Walaupun xbole jadi ProcessEngineer kan..:-)

No comments: