Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 11, 2008

Coz of Prosperity...:-)

Minggu yang sibuk..

2 malam aku tak update blog.penat.every day sampai umah lewat.sampai2, mandi manda then terus baring2 atas katil sambil merehatkan diri,baca novel cket then zzzzz...ngantuk sangat2.
agak2 awal jugakla lately aku tido.

malam nie aku tiba2 nak update sebabnyer aku nak cite pasal i dapat makan prosperity burger..huhu.nyum nyum..my fav ok.tiap2 tahun tunggu..sedap gilerr...napela diorg nie hanya keluarkan pd masa2 tertentu aje kan?

Seharian aku xde selera nak makan..lunch only corn bread,malam pulak xtahu nak makan ape..nasi aku xlalu..boleh tak??.tiba2 terpk,eh..prosperity dah kuarla..on da way balik singgah Mcd bawah opis get large set of prosperity..bukan double tue yer..(klu kene yg double maunyer xtido aku)..:-)

No comments: