Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 14, 2008

Hujan sepanjang hari..sedap nie tido.I'm alone at home now,my housmate ija n zue,went to office..
Pagi tadi,bangun agak2 awal la..lately,aku dah macam xleh tido lama2 sgt la..maunyer pening kepala bangun lewat2 pagi..tengok icon skype my hubby dok on lagi,xtido lagi rupanya.aku terus call dia,then cepat pulak dia acceptkan..makne nyer xtido lagi la tue..:-)dah kul 1.30 am pun.
Rupa2 nyer dia dah tido awal tadi,then terjaga terus xleh tido la..hehe.chat ngn hubby dari kul 7.30 am till 10.30 am(mesia time)..lama tue,best nyer dpt borak2 ngan sayang..yerlakan,weekdays masing2 bz ngn kerjaya masing2 kan...lagipun time pun xsama,aku balik keje dia kat opis lagi,dia balik opis aku lak dok sedap tidoqkan..kadang2 je bangun malam,itu pun macam lalok2 aje..then tido balik..hehe.
macam2 aku borak ngn hubby..errmm,lagi 11 hari jer lagi sayang balik..yei yei,syiok nyer saye..saat2 macam nie la buat aku xsabar2 menunggu nie..lagi nak sampai lagi la jantung ku berdebar2..hihi...miss u hubbyy!!

settle everything mengemas,membasuh..aku pun baru jer lunch tadi..arinie aku masak asam pedas ayam..fav aku nie,sejak dok johor la..kat utara mana nak cari asam pedas ayamkan..
suke xsuke nyer aku ngn asam pedas nie,time aku di wad dulu, sanggup aku dok tunggu makanan hospital je,tiap2 hari dijamu nasi lauk asam pedas ayam..hehe.padahal boleh aje nak makan makanan luarkan..:-)

today,tak pi mana2 kot.dok umah relax2 aje..banyak lagi novel x baca lagi nie..
teringat aku,time zaman2 menganganggur dulu,mama la yang slalu belikan aku novel,sampai dia cakap kat akula,buat ape nyer baca cepat2 sgt,jenuh la nak beli..hehe.minimum 3 buku,1 minggu..
skarang pulak nak habiskan 3 buku 1 bulan pun belum tentu lagikan..hehe.xde masa la dah keje nie,..

ok,i nak edit2 cket gambaq..tunggu entry pasni pulak.

No comments: