Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 1, 2008

Congrats my Friends..

My friend,my opismate..Lyn dah selamat melahirkan baby boy nyer kul 10am tadi.berat nyer 3.4 kg.operation.

Comel,tembam,putih n macam anak jepun..hehhe.dah kenan ngan jepun2 kat opis kot. :-)
Pagi tadi Nuar sent MMS pic baby dia..

Tak sabar rasanya nak tunggu kawan2 aku Lyn, n Lydia abis pantang n bawa balik baby diorang ke sini. Aku n the geng planning nak hadiahkan play map to baby Aish Zafran (anak Lydia) n baby cot to baby(A.N.A) lum ader nama lgi la..
Weekend nie aku nak pi cari kat Toy’s ur us.

Luch time tadi aku berjaya jugak booking Seri Malaysia Hotel for our coming holiday. Sutra Beach Resort dah booking pun last week.coz kitorang planning dok 2 hotel yang berbeza.1 day aku nak enjoy kat beach and 1 day lagi nak shopping kat Kuala Terengganu.

Yang aku peliknyer,last week aku nak booking Sri Malaysia,katanyer dah full. Tadi saja gatai2 tangan aku try call tanya skali lagi.Tup tup ader pulak..mesti budak b4 nie malas nak check kot..
Ok,dah settle pasal hotel sume.lega aku..maklumla,husband aku kan jauh..so preparation sume aku la kene buat.huhu..i need to plan everything. Cadangnyer nak dok apartment coz yg pi pun ramai,n meriah cket dpt dok apartment.tp xdpt no contact pulak.xpela dok sri Malaysia pun ok,dekat ngn town dah..kejap ja, nak balik tidoq ja.yg lain2 nak jalan2 KT.

Xsabaq aku nak jalan2.skarang pun otak aku asyik pk jalan je..n insyaallah aku dlm proses nak booking lagi tiket flight pi Bandung pulak. Arap2 sayang dah balk trus April depan..

No comments: