Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 9, 2008

Semalam Punya Citer..

Semalam,sebab penat sgt jalan2 xsempat nak update blog.Malamnyer pulak sibuk dok chat ngn hubby n tido awal jugakla coz sok paginyer means harinila kan..nak pi sembahyang raya.

Went out to Jusco beli present to baby Aish.Butterfly Play Gym yang sangat cute..geram aku.Tomei2 sgt.heheh..aku dah lama berkenan ngn bende nie..coz very colorful,n also ader music..

xsabar tunggu Lidia balik ke sini...insyaallah,weekend depan we all akan melawat baby nyer.

Aku juga telah menambahkan lagi koleksi gelas n pinggan mangkuk Luminarc.Suke sgt ngan design nyer.Very the simple.Ingat nak amik 3 set glass tue.Alih2 tinggal 1 kotak je pun.Xpela,arap2 ader lagi la kat tempat lain.Tunggu hubby balik nanti bole la beli ngn dia.Kene beli bnyk,coz aku pk klu nanti nak buat makan2,jamuan raya ke,nak panggil budak2 ops dtg makan..senang,everything dah lengkap.

Lagipun aku mmng suke buat makan2 panggil kawan2 datang umah nie..barula happeningkan..dah biasa kot ngn family aku,mama suke masak n nanti ramai kawan2 abah akan dtg umah,kawan2 aku n also adik aku..xkirela jamuan raya ke,klu xraya pun mama suke je buat makan2.sronok ramai2 orang dtg umahkan..

Start dari sekarang aku nak kumpul cket2 dah pinggan mangkuk,periuk or ape2 yg berkaitan ngn barang2 dapur la.Senang,nnt2 masuk umah je dah bole susun cantik2 kat dapurkan.Hehhe..coz aku pk kitorang nak kumpul barang2 besar xbole lagi coz nak letak mane?..Klu aku beli kat cni nnt jenuh pulak nak mengangkut guna lori.Semalam bgatau sayang pun dia ok je.So,dia xmembantah la aku beli dulu..hihi.Nnt dia balik aku nak tunjuk Dinner set Correle pulak..cari kat Sogo ke,semalam aku tengok ader design baru.Not bad la..sweet aje.Tp sume design Correlle cantik2 bukan...hihi.I likeeee!!

No comments: