Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, December 20, 2008

Laptopku Buat Hal Lagi..:-(

Arrgghhh..tensen nyer saye..laptop ku rosak lagi..mmng dr dulu pun rosakkan..tp napela saat2 aku nak bergembira wif my husband time nie jugakla dia buat halkan.,xpela,sabor jela..hubby aku sudah nak pulang..pulang untuk selamanya..giler seronok aku..argh,xkisahla dia join projek manapun kan..at least bekerja di Malaysia ok..i dont want he back to Paris...ya allah,seronok sgt2 nie.alhamdullillah...genap setahun dia merantau di negara org.

I'm blogging from opis..keje beb arini..actually xnak keje pun..tp tlg kawan saye yg tgh2 bz gile nie..dahla nextweek everybody nak cutikan..

arrgh,nape aku gembira sgt2 nie..:-)
bertimpa2 dtg gud newskan..smlm pun big bos dah announce our bonus this year same as last year..huhu..3month gaji ok..syioknyer..patutla xde ura2 pun nak dpt bonus this month..coz nak buat suprise Party semalam..xpe,kite tunggu betul ke idak..hahah.gaji xmasyukk lagipun..hahaha..n yg buat aku agak2 suprise tue,JGC this year got so many profit..tgh2 company2 lain dok gawat bole pulak bnyk profit..berkat kesungguhan staff2 nyer bekerja kot..chheeewahh!!tp this year all the project done last year already construction pun..bnykla profitnyer kan..ape2 jela..yg penting bonus wei...bonus!!hahaha..

seperti yg dah aku story sblm2 nie..semalam aku join JGC party..nnt klu laptop dah ok,i will story lebih detail lagi...kesimpulannyer party semalam party yg lebih dasyat dari last2 party..di tariknyer staff2 lelaki malay menari,xkisahlakan menari..pulak tu pergi buka pulak butang2 baju diorg..ape kess...sian pulak aku tgk diorg control2 malu...haha...n yg paling aku xsangka,ader pulak tue malay JB staff pergi togok ngn air kencing syaitan tue..nauzubillah..terbeliak bijik mata kitorang nie..giler ahh xhormat langsung..bangga pulak tue..isk2 ape nak jadi ngn diorg nie..kat opis nie bukan main baik lagikan..huh,lantok korangla..
pics2 nyer i will update later..

to my hubby:
sayang,pack barang cepat2 ok...this week g kuar shopping,beli sume2 barang yg u nak beli b4 nie..:-) xsabarnye tunggu this friday...:-)

No comments: