Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 1, 2008

Free n Easy Sunday..

Seharian aku nak lepak n bermalasan dalam bilik saje,sebabnyer....
Tue,magazines tue semuanye belum baca lagi.Dah nak masuk December dah pun.all the magaziens tue bulan Nov punya..hahha..gile bz benor.

Lagipun nak berchating ngn sayang..weekdays langsung aku tak bangun tgh2 malam skype ngn dia..penatla.also my sayang,dia pun bz this week.sian dia,tiap2 hari kene attend meeting.HAZOP nyer meeting ngn client.b4 masuk tue mestila kene study ape yg patut.tiap2 malam aku tgk dia dok study jer keje dia..bw balik note2 sume.sian dia.biasala keje..

macam semalam la,aku chat ngn dia pun dia dok tgh study jugak.xnakla kacau sgt.hehe..sampai tertido dia.awal dia tido,sama mcm time kat mesia..hehe..alih2 tadi aku bgn pagi dia dah skype aku,padahal time sana baru kul 2 pagi.heheh...kejap je.pastu dia sambung tido balik.huhu..i'm waiting for u sayang...MISS MY HUBBY!!!!

No comments: