Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 3, 2008

Ngantuknyerrrr....

Last night aku tertido ngan lampu n tv terbuka.kul 8.30 ok.hahah.giler awal.semalam aku balik keje agak awal la.tapi awal aku pun kul 6.30 kuar opis.then,sampai umah terus mandi,makan..pastu saja la aku golek2 sambil baca novel.xsedar aku langsung tertido..giler awal.

Kul 9 camtu abah call..dia pun pelik aku tido awal.hehe..then borak ngan mama pulak.ngan aku tengah2 lalok tu mama bagi idea soh aku pakai satu baju yg aku beli kat First Lady time g KL aritu,aku beli baju je..kain nyer xde.then dia suggest la kat aku pakai ngan songket yg siap dah tue.erm,,mcm2la..aku pun mcm dengar xdengar je.maklumla lalok2 time tu.hehehhe....

Pas borak2 sambung tido balik.pastu kul 11.30 terjaga pulak.dah mcm ssh nak tido sebabnya aku dok pk keje aku lak.giler arggh bawa sampai tido.siap aku termimpi lagi aku nyer design tue serabut nak mampos.clash sana sini.haha..dok pening pulak pk camna nak betulkan..macam2la klu dah serabut ngan keje nie.boleh bawa dlm kehidupan seharian.hihihi…

Sama gak la ngn husband aku,dia pulak klu tensen keje xboleh tido..semalam aku baca entry dlm blog dia www.cipan666.blogspot.com .sian dia,dah la susah tido,ader sape ntah call pulak kul 3 a.m Paris time.susah pulak dia nak tido balik..my 3G pulak terdc.sian dia xdpt chat semalam..klu x sanggup aku bangun teman dia chatting.:-)

No comments: