Saturday, December 6, 2008

P.E.N.A.T

FatiGue and still Exhausted.

Wake up @6.30 am,
7 am terus ke Larkin,
8.30 masuk opis.
Balik kul 5.30..
sampai umah at 6.30 pm..
arrghhh,penatnyer.

nak tido kejap.hopefully malam nie bangun balik,i nak chat ngan my sayang.Miss him much...

Just now abah call.Dia baru abiss main golf kat Bertam Golf Resort.Tanya aku booking Resort ape kat Terengganu tue..hehe.Coz ader member dia also nak pi Terengganu time tue...n then abah citer tadi bawa family in law yg skarang ader kat Penang makan2.kat gerai ikan bawal goreng (nasi lauk pauk) tp yg glamer nyer kedai nie coz bawal goreng nyer di goreng time nak makan..sampai kene bratur pnjg.n lagi yg menariknyer..ia terletak di kwsan ladang kelapa sawit..heheh.Tp ia sgt glamer ok kat area ctu..merata2 ceruk orang dtg makan kat ctu..nntla,klu aku berpeluang makan kat ctu aku akan detailkan lagi ngan pic2.

ok dah.nak tido..ngantukknyeerr saye!!

2 comments:

cipan666 said...

aahhhhh...jeles nye dorg makan kat situ....sedap tu ikan bawal goreng...hiiisshhhh....sumpah sedap....nanti nak pi makan kat sana lagi...tak kire....

JUSMALIZA EMIELIA said...

tahun depan kite makan ok..hehe.tp mmng sedapkan sayang..ader cicah ngn sambal kicap lagi..errmm nyum nyum!!