Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 4, 2008

Menghitung Hari..

Can't wait to meet by husband..really miss him.21 hari lagi..yahoooo!!!

Aku nak shopping2 wif my sayang,..lagipun skrg kan jualan mega sale.Xde makne nye klu nak pi shopping sorang2.Xsyiok..miss da time shopping together wif hubby.coz dia pun kaki shopping jugak..lagi advance dari aku..huhu.Tul tak sayang?

Lagipun dia suke bagi idea mane yg sesuwei ngan aku...hehe..especially handbag la..yg aku perasan dia jenis yang xsuke fancy2 handbag,warna warni gitu or kale2 mak ngah nie..hahha.he prefer brown or black calor.nampak elegant katanyer..huhu.mcm2kan?lagipun kaler2 nie sesuai la untuk ke opiskan?xnampak pelik sgt.so,makne nyer kalau ader ternampak aku dok bawa beg kaler2 tue makna nya sume nyer aku beli before i'm married ok..heheh :-)
That's y la bila aku send pic coach handbag colorful,(coz aku mcm nak beli) time dia nak ke London aritu dia xberkenan.Tapi yg color brown or black tue dia bagi pulak..hehe.

Aku pun dah lama stop beli handbag pun.Last beli ELLE,brown kaler..semestinye pilihan buah hati aku..hehe.

Bile aku pikir2 balik aah la,aku dah jarang dah bawak beg2 kale2 aku tue.Asyik2 itam,n brown aje..mcm kene je ngn sume baju.Nie klu sayang baca nie mesti dia ckp,"tula,dah lama dah orang ckp itam n brown tue cantik.."hehehe...selalu kene camni ngn dia.Tp bnyk la jugak yg aku prasan idea my husband tue mmng banyak boleh diguna pakai..especially bab2 pakaian aku.hehe..thank u sayang!u are such a talented person..hihi.ader kene mengena ke?

This is my 1st Guess Handbag, besday present from mama..:-)Almost 4 years ago.Thank u mama,aku manela ader duit lagi time nie kan?dok keje lagi...tp kurus la i time nie..huhu.


Second,aku xsabar nak makan besaq ngan sayang..menjadi kebiasaan kami setiap ari atuq tempat2 makan yg best yg semestinya meyediakan lauk pauk yg menyelerakan.Tapi klu balik Penang lagi best..melantak xingat,dari seberang sampai ke pulau..kali nie dia balik Mesia,tak balik kampung aku.Coz nnt mama n abah dtg KL then join skali our vacation to Terengganu.Tak sabaq jugak pi Terengganu.I need resttttt........ nak lepak pantai.....

Cheng Ho Restaurant..makanan yg sgt2 sedap dengan harga yg begitu berpatutan..Let's try kawan2,xrugi punya n anda juga akan dhidangkan ngn teh cina (f.o.c)

Ok.Cukup sudah..........

No comments: