Monday, December 1, 2008

Kenyang Perut Suke Hati..lalalala

Kenyang rasanya perut ku ini..Hari ni aku puasa. On da way balik keje tadi singgah pasar malam,.tau tau la kan..klu pi pasar malam mmng borong makanan xingatla. Niat hati aku nak makan laksa.coz kat ctu ader jual laksa yg sgt sedap.sebungkus Rm 1. murah je..mesti skali beli dua bungkus terus.baru la puas…:-)

Alih2 sampai2 ja laksa dah abis dah..huhu.punah harapan aku.padahal kitorang sampai dlm kul 8 pm camtu.kempunan aku makan laksa.nie gara2 aku dok belek2 gampaq kitorang makan laksa kat pantai chenang tu la.hehhe..dah xdpt laksa aku beli la keow teow goreng..also fav aku jugak.pastu beli lagi kepak ayam madu..errmm,sedapnye. Skali jalan2 lagi alamak,macam nak makan nasi pulak.maklumla dah posa nie lapaq nasila..beli pulak nasi lauk ayam n sayur sikit.
Huh,bnyk pulak makanan..dah nak2 balik dah beli lagi buah limau kecik2 tu..bole buat makan kat opis.

Sampai2 umah terus pekena nasi n ayam madu. Pastu makan lagi seketul jagung.keow teow tu, simpan sok pagi buat sarapan kat opis.hehe..mane leh telan dah.pecah perut nanti..

Camni la aku klu pi pasar malam..bnyk pilihan makanan.n banyak pulak selera aku.tadi puas aku pk nak buka posa makan apela..last2 terpk oh,,ader pasar malam arini.

Kawan2 aku bnyk beli barang2 dapur.rajin dorang masak..aku tumpang sekaki la..ntahla,mood masak aku dah ilang pulak sejak dua menjak nie.bz la,xlarat nak msk.lagpun makan pun xbnyk mana sgt.sejak gusi aku sakit ritu..skrg pun xbetul2 baik lagi. :-(

No comments: