Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, November 29, 2008

Hadiah Buat Mama...

Semalam on da way aku jalan nak p lunch mama call..present yg aku pos tue dah sampai pun..hehe.cepatnyer.aku pos Khamis petang.ingat Sabtu br sampai.alih2 Friday pagi kul 10 am dah sampai .

mama sgt2 xcited dpt barang yg aku kasi tue.puas aku pk nak bg ape.hehe..alih2 aku oder jer brg dr one of the shopping blogger fav aku.
harga pun ok.berbanding kat mesia yg nak kene beli brg nyer dulu ngan harga lebih RM500 then baru leh beli brg nie.

Mama suke sgt la dpt set nie..actually dah lama pun dia cari,baru aku tringat..hehe.patutla dia suke sgt.:-)

nie dia present yg aku bagi , plus besday card for mom..

Estee Lauder Set..ader lagi berus2 dia dlm beg kecik sebelah tue.memang berbaloi..tp tadi mama ckp dia xpakai sume pun,nnt leh la aku amik blk mana yg dia xpakai tue.hehe..aku dah aim lip gloss tue..suke color dia.also lipstick.color pun soft2 je...
Boy n adeq bagi duit je kat mama..biasala org laki,depa bukan tau pun nak bg apa kat org pompuan nie..bagi duit lagi senang.hehhe..ok la tue..nie 1st time adik bagi adiah kat mamala..baru keje la katakan.hehe...




No comments: