Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 19, 2008

1St Raya as A WiFe...:-)

1 Syawal 1429H merupakan hari raya yg sungguh bermakna utk aku kali nie..
the most Enjoyable raya,coz kali nie aku dpt beraya bersama keluarga terchenta dsamping darling hubby tersayang...cheeewahh!!
Luckily my husband balik bercuti selama 2 minggu..best sgt2..
actually aku risau gak if sayang xdpt balik beraya coz b4 Ramadhan he already back for 2 weeks also,di ats sbb2 kejadian yg xdi ingini itu...(nnt akan ku cite in the next post ok!)..
okey,xnak pk sdh2,now aku nak story mory cket pasal aku nye smbutan raya..

Date:1 oct 08 (Raya Day 1st)
Veneu: My kampung,umah mama n abah! parlimen Permatang Pauh :-)

Pagi2 lagi aku ngn hubby bangun,bersiap n masing2 dah xsabar nak bersiap pakai bj raya cntik2..
nak g sembahyang raya..tp aku xdpt pi pulak..last2 minute lak tue...:-(
aku kat umah nie..siap2 la aper2 yg patut..

then pas diorg sume balik raya je..sesi bersalaman pun bermula..
ku kucup tangan suami terchenta dgn hati yg begitu sebak..memohon kemaafan di atas kesalahanku selama ini (aderla cket2 kot sygkan :-)... ngn mama,abah n adk2 ku..

pastu sessi mengenyangkan perut masing2..makanan wajib di pagi raya..nasi carrot yg mama wajib buat tiap2 tahun..bersama lauk pauknyer..n also ketupat,rendang n kuih raya...
pastu aper lagi..posing la...:-)


**oooppss!! nak g beraya umah Lidia,my opismate..**

No comments: