Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 23, 2008

Entry 21 Oct..

**entry dah bercelaru..memandangkan aku dah type dah everything cuma intenet jer lembab xleh download,so everything aku update arini...**

Semalam memang seharian lembik jer aku kat opis..actually aku posa arini,tp iyerla nak start puasa yg perut dah setiap ari2 melantak jer siang2 ari nie mmng agak sukar cketla..kwn2 aku lak ngn jahat nyer soh aku bukak lak tue..hahaha..ader2 jer diorang nie..tp diorang mmng best kepala gile2 n merekalah yg sentiasa menceriakan hidup aku kan sini..best kawan ngn budak2 nie..hehhe..
Balik umah zue n ija,my housemate nak msk ikan masak tempoyak..aku nyer fav jugak nie..mula2 tue ingat nak tapau jer makanan..last2 dah diorang nak msk pulak..aku on jerla..heheh..dulu aku xpernah pun mkn msk tempoyak nie..dah dok satu umah nie..pulak tue diorng nie org perak..iyolakan mestila msk masakan nie punya..n xsangka aku pun bole suke ngn msk tempoyak nie..tp mmng sedapla..2 pinggan gak la tambah..hehehhe..

Pastu ingat pas mkn tue la aku nak merehat2kan diri dlm bilik sambil layan tenet..skali xboleh connect langsung..signal sume ok jer aku tgk..ntahla..3G nie pun kdg2 hampehh jugak..aku ingat aku sorang je..last2 member aku msg ckp dia nyer pun xleh connect gak..mmng sah,Celcom 3G nie yg salah..

So tak update la aku nyer blog semalam..tido awal la..kul 10.30 pas baca novel trus tertido ngn lampu pun xtutup sampai la syang skype me kul 2 lebih..pastu sembang2 jap ngn sayang sambung tido balik samapi pagi…

No comments: