Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 31, 2008

Happy Besday to me!!

Today is my besday..semalam tpt kul 12 am..my husband call from his office..coz kat sana baru kul 5 pm..aku lak bole tertido awal semalm..ingat2 nak tunggu gak my husband call..ngntuk sngt dah..xtahan la..
After that my dad lak msg n wish to me..

‘kakak,Happy Besday!semoga allah panjangkan umur,dimurahkan rezeki,sihat2 slalu n berbahagia bersama suami yg tersayang..’ Hihi..thanz yer abah..
Arini pagi2 lagi aku baru je smpai opis my mum called to wish me..
Thanz jugak pada kwn2 aku yg wish kan kat aku arini..i,m really happy today!!

Pagi tadi sblom aku g keje sempat lagi aku tgk my sayang blog..ooohhhh,begitu terharu aku ngn ayat2 puitis nyer ..ngan gambar2 aku yg di cantum2 nyer..ooohhh,so sweet sayang..thanz u very much dear!!tp macam nak kad jugak la.. i kan kumpul kad2 besday dr kite kapel lagi..hihi..nak kad Paris ok..heheh..klu ader la..klu xder xpe jugak :-(

My besday present this year!!jeng jeng jeng..aku dpt sekuntum bunga mawar merah yg dihadiahkan suamiku time dia balik raya arituu..ader aku letakkan kat post sblm2 nie..kenapa sekuntum je?..heheh..sbb aku mmng nak sekuntum je..i nak ltk kat atas meja opis..xkan la nak ltk besar2 kan..hehe..
Lain2 barang tunggu la husband aku balik this Cristmas..heheh..diakan nak g London..aku dah pesan mcm2..hihihi..Luv u Hubby!!

Balik tadi kitorang g Holiday Plaza..g shopping kat Parkson..arini last sale kat Parkson..dpt voucer Rm30..pastu beli present tuk baby Bunny..Baby Khadijatul Iman..aku n the gang kumpul duit then kitorang beli tmpt baring baby yg leh goyang2 tue..ape ntah nama dia.hehee..tp sweet la..blue color..

tgh jln2 kat Parkson MIL lak call wish to me..n also FIL, k.Nana n abg,..thanz tuk diorang..sume2 tadi ader kat umah k.nana..mak n ayah tido sana..bestla,bile la aku nak turun Kl nie..actually nak g this week..tp memandangkan ngn workload yg bnyk nie..terpaksala batalkan dulu..sok pun kene g keje..OT ...nak abiskan keje...huhu,..penat sGt...

sampai umah dlm kul 11 lbh n check my frenster..ramai gak member2 aku yg wish kat ctu..thanz yer kawan2 ku..xlupa jugak kawan2 aku yg msg sampai skrg dah kul 11.50 pm pun ader lagi yg msg..heheh..lUv u fRiendS!!!

**semoga hari2 yg akan datang memberikan lebih kebahagian utk diriku..amin**

No comments: