Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 27, 2008

Such A Terrible Headache..

Adeehhh,nape sakit sgt kepala nie..berdenyut2..nie mesti penangan aku g minum nescafe pagi2 buta nie..adeh,slalu xdela teruk camni..nie aku rasa berpusing2 aje..nak buat ape pun xlarat..ke sebab aku lewat mkn,coz tadi aku lunch kul 3 lebih..pas mkn tue ok la kurang cket..tp still x betul2 recover lagi..nak tido pun xbole..ingat nak lelap la kejap..tp sampai skarang celik jer aku..errmmm,ape aku nak buat nie..dah boring nie seharian aku kat umah..nak kuar malas la pulak..cuci kete la..hehehe..semangat lak aku nak cuci kete..bukan antar kedai ok..basuh sendiri :-)maklumla aritu g Tesco aku beli wash n wax car,span,kain lap kete,n sbn cuci cermin,ala yg nak kasi air jatuh macam kat daun keladi tue..hahhaha..yer ke?maklumla musim2 hujan nie..bahaya la...:-)ok..bubbye!!yei yei nak cuci kete...hopefully baikla sakit kepala aku nie...

No comments: