Thursday, October 23, 2008

Day Wif Hubby!!

Minggu yang paling happy..dari hari isnin sampai la khamis aku kat jb wif my sayang.indahnya hidup kalau everyday bangun2 je tido ader suami kat sebelah.Pagi2 g keje leh salam suami dulu..barula hari2 yg dilalui diopis akan lebih bermakna n ceria..n dgn itu bolehla buat kerja ngn lbh bersemngat..heheheeh…
Petang2 je husband jemput aku…pastu kuar makan2 n jalan2…

sambil2 tunggu aku kuar opis,sayang sempat lagi makan eskrem sorang2...n mula la amik gmbar..
muke letih balik keje..tp sempat lagi aku beli suar kat MNG :p
makan nasi lauk ketam kat Pasir Putih,Pasir Gudang...
@ Singgahselalu

Dpt bunga dari suami saye..sempene ape ek?hehee..thanz yer sayang..
”sekuntum mawar merah,sebuah puisi utk gadis pilihan”
Sekarang bunga tue dah ader kat meja opis saye..rindu2 leh la tgk bunga nie:-)


Ari khamis kitorang balik kl..padahal mula2 planning ari jumaat..memandangkan pg2 khamis tue aku rasa malas benor nak bgn pagi n trus buat conclusion,amik mc n balik trus je kl aritu jugak..hahaha..sungguh xelok buat prangai mcm nie ok..
Balik tue singgah mkn kat burger king skudai..aku nyer fav la berger king ..rasa mcm tiap2 ari jer nak mkn berger dia..slamatla agak jauh dari umah aku klu nak ke berger king nie..

No comments: