Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 22, 2008

Raya Day 5,Back To KL!!

Setelah hampir seminggu aku beraya di kampong,kini tibalah masanya utk aku meninggalkan kampong halaman ku tercinta.BubbYe Penang!!

Jalan jam yg sgt teruk.start dari Changkat Jering sampai ke tol Jelapang n start balik dari Tapah smpaila dekat2 Sg Buloh..penat seh bawa kete jam camnie..hehhe..bkn aku yg drive pun..laki kesayangan aku la…



sian sayang,penat drive yer :-(..tekun betul dia bw kete..hihihi..


kat R&R mane ntah...


Aku start masuk opis balik ari slasa,coz esoknyer kitorang ader hal nak settle ngan lawyer bank..pasal hal umah la..
Sampai Kajang dlm kul 8 lebih camtu…gile la 8 jam perjalanan dari Penang to Kajang..slalunyer 4 jam setengah jer…mmng penat la..

Sampai2 jer mak trus hidangkan nasi minyak wif lauk pauk yg sungguh menyelerakan..maklumla arini mak ader buat cket jamuan raya untuk kawan2 Shida n also family BF dia..

Argghh!!!sok dah nak balik JB..still mood raya lagi...

dah nak mandi pun sempat lagi posing...:-)

No comments: