Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 20, 2008

Raya 2 con't..

Lepas je Hajar n Hasrul balik,kitorang pun dgn niat dihati nie nak truskan misi mengambil camera la.last2,my auntie dari kl, makteh dan juga maksu sekeluarga lak nak dtg.so,terpaksa la tunggu diorg nie..hehhe..
Seronok melayan aku nyer cousin2 nie.diorang sampai lbh kurang kul 3 camtu n balik dlm kul 5.30 la…ingatkan makcik aku nak dok kat umah aku,syiok jugak la klu diorg tgl cni,leh la melayan my cousin main XboX..tp last2 anak dia yg kecik tue nak dok hotel gak.nak mandi swimming pool katanye..hihi..bdk2..biasalakan?
Ikutkan makcik aku diorang nak je tido umah aku,nnt mcm2 topikla kitorang leh bercerita…


sedara mara belah mama..pak cik,pak teh n mak su...

nie jerla cousin2 kecik2 yg tinggal ..sume2 nie still study lagi..

.

OK,dlm kul 5.45 camtu misi berjaya diteruskan.aku,syg,mama n abah bergerakla ke kedai tersebut.sampai2 je tokei kedai tu trus mengeluarkan camera yg diidam idamkan..sambil2 mengajar serba sedikit functions2 nyer..hehe..time nie la my sayang mengambil peranan nak dgr ape2 yg tokei tu ckp..n balik nnt kene mengajar my dad la pulak..heheh..actually bapa aku nie mmng dari dulu dia mmng minat bende2 nie..dulu2 pun dah ader pun dslr nie..tp nak lagi up katanyer..hehe..mcm2la..
Dah lama sebenarnya dia dok survey camera nie nak beli yg mana.drp Canon,Nikon,Sony..last2 Nikon kuarkan camera barunyer..n also menantu n anaknyer pun memberi cadangan yg positif..trusla ngn xcited nyer Nikon D90 menjadi pilihannye.balik umah tu aper lagi,masing2 dok meneraila..snap sana snap sini..

Aku ngn sayang,dlm kul 8.30 camtu kuar pulak g open house umah k.Ani cousin kpd my sayang…tp sblum sampai umah dia tu,leh pulak kitorang singgah mamak Kassim Mustafa kat,Sunway Sbrg Jaya..sayang tringin nak mkn Nasi Kandar wif Telur Sotong..perggh..sgt menyelerakan!! itu mmng fav diala…

No comments: