Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 23, 2008

Bubbye Sayang (11 OCT 08)...

Pagi2 lagi dah siap2 nak ke umah abang n k.nana..tolong cuci2 umah baru diorang kat putrajaya..almaklumla dua2 keje kat situ so better pindah ke citu daripada menyewa kat umah skarang nie yang ramai keling2 yg hati busuk dok gores kete orang..ader ke patut dia g gores kete abang ngn no ape ntah 36 kot..geng dioarangla tu..Geng 36..
Kauters yg diorang dpt nie mmng agak besarla klu dok 2 orang je..tp bestla ngan jiran2 sebangsa yg baik hati..minggu depannye baru la angkut barang.ptg camtu g lagi jambatan kat putrajaya tue..tp nie jambatan lain pulak..g amik gambar lagi..hihihi..tgh2 ari rembang nie dok shoot kat situ..tp ramai gakla yg stop nak amik gambar..maybe nak masuk contest kot..maklumla skrg tgh ader contest shoot terbaik kat area putrajaya ..


kat umah abang n k.nana..

on da way..

amik gambar sendiri guna my sony compact..syg g amik gambar kat mane entah..


sayang,dengan gaya nyer tersendiri..:-)

husband n wife..outing 4 phothography...

Malamnyer kul 8 dah kuar ke KLIA menghantar suami tercinta pulang ke Paris.arggh,nie yg aku xsuke nie..tp ape2 pun harus tempuhi juge..baik aku mahupun hubby sgt sukar nak melepaskan msg2..iyerla cuti lama..ngan bnyk kngan2 dihari raya.. bubbye sayang,i'm gonna be missing u!!muuahhh!!!

Sejujurnya aku mengaku mmng aku rasa mcm nak nangis jer bile setiap kali aku menghantar suami aku pulang…tp aku akan tahan juga air mata aku dr mengalir..coz aku mmng jenis yg xsuke nangis di hadapan org..n also aku pun xnak bg suami aku sedih juga..iyerla klu dia tgk aku ngs mesti dia pun sedih jer kat sana..seboleh bolehnya aku akan tunjuk muka yg cool n lebih ceria..tp dalam hanya tuhan jer tahu..balik umah nnt masuk bilik tido sorang2 aku nangisla..hihihi..camtu la aku..:-(

No comments: