Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 23, 2008

Open House Umah Lidia..

Aritu aku ader bgtaukan yg aku nak g beraya umah Lidiakan..my opis mate..pregnan dah dkt2 9 bulan pun..tgh tunggu hari jer tue..rajin dia laki bini masak wlpun ngan perut2 mak buyung dia tue..sanggup lagi nie masak mcm2..antara menu hidangan nyer..nasi ayam,laksa penang (fav aku tue)..coctail, caramel..kuih raya yg pelbagai n juga buah-buahan…last2 sok nyer dia xdatang keje..penatla kot..xpela Lidia,bawa2 berehatla kat umah tue..weekend nie dia pun dah nak start cuti 2 bulan beranak…dah kurang dah kawan kat opis nie..pas2ni Lyn pulak cuti..Bunny pun tgh cuti gak skrg..sume nyer tgh tunggu hari jer…alhamdullillah rezeki kwn2 aku beranak sume serentak tahun nie…nie antara masakan2 yg tlah dihidangkan…



makanan fav aku..nasi ayam&laksa penang!


Rock,Lyn.me n Lidia

Lyn.Lidia,me n Zue

member2 opis yang lain..n ekin (bj purple) ex JGC,skrg tgh wat master kat UTM


Balik jer dari umah Lidia g tgk pulak umah baru Lyn n Anuar..diorang dah nak msk nextweek..bestkan leh msk umah baru?aku nyer umah lak maybe hujung tahun depan baru la dpt msk..under construction lagi tue…beli pun tanah kosong lagi..baru nak start construction…isk2,xsabar aku nak dok umah sendiri nie…mcm2 planning dlm kpala otak nie nak pasang itula ini la,design dapur la grill la..perabut la..iskk..mcm2 lagi nie..
Seronok aku klu tgk kawan2 aku yg dah beli umah kat area sini..diorang sume dah dlm proses nak pindah je..kebetulan sume nyer beli umah yg mmng dah siap trus..settle je loan dah dpt kunci..best wei…
Tp umah dioarng nie mmng best la especially dia nyer balkoni n master bed room la..boleh berlari lagi kat balkoni..mmng besar abis…umah pun ok la ngan harga nya yang berpatutan tue….

umah Lyn & Anuar,Taman Sri Austin..(ni aku snap dr dlm kete je)

1 comment:

N o R A s H i k i N said...

malu i...:)

anyway, terima kasih 'highlight' kite dlm blog kak jus ni byk2 kali..terharu..huhu..sob2..

haha :D

tak kan ku lupa kan saat-saat 1st 'kantoi' dgn kak jus kt jusco tebrau..hhahaha..maluuuuu