Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 23, 2008

A Day B4 Sayang Back!!

Bangun agak lewat arini..dlm kul 9 lebih kot..penat,semalam kemas brg2 sayang nak balik Paris..boleh pulak kitorang tertido ngn lampu yang terang benderang..memang xsedar langsung sampai la dlm kul 3 camtu barula aku terjaga n kejutkan sayang soh tlg tutupkan..dia pun ngn lalok2 nie bangunla g ttp lampu..alih2 pagi td aku tnyla dia smlm bgn ttp lampu tu sdr ke idak?hahaha…xsedar rupanya..nie mmng betul2 penatla nie..
Kul 11 camtu kitorang kuar g cari cd2 software kat sebelah kotaraya tue..ape ntah nama kdai dia..aku pun xtau sgt..ikut jer..sayang cari cd aku lak g la jln2 kat area2 ctu..tgk ape2 yg berkenan..aderla aku terbekenan frame2 gmbar kat satu kdai nie..n harga pun ok la agak murah..mula2 tue nak juga beli pasal bnyk gmbr yg nak aku framekan..tp time tue tb2 sayang panggil pulak tunjuk cd yg dia nak beli tue..hehehe..terlupa trus ngn frame tue n kitorang pun trus balik pas dah beli sume..kat bwh baru aku tringt..mls pulak nak naik atas balik..xpe la lain kali la cari kat tmpt lain pulak..
planningnyer petang nie nak g putrajaya nak amik gambar..dah lama dah dok cadang nak g shoot situ…tp memndangkan xde masa free..asyik tertangguh je la..nie harini agak2 free..so ptg nye bergerak la aku n syg ke situ.. sepetang telah menghabis masa bersama berdating di tasik putrajaya..sambil2 mengambil gambar..kitorang kat situ dari ptg sampai ke malam la..konon2 nak amik gmbr sunset…sambung pula shoot kat area2 masjid n souq ..

hati berbunga riang..

macam2 gaya!!

Finally,berjaya juga amik gambar sunset..cantikkan?

balik sambung lagi kemas barang2 sayang..sume dah settle tinggal barang2 makanan je ..sob sob..sok sayang dah nak balik..nie aku malehh nie..sedih wei..

No comments: