Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 28, 2008

aku stresss...

arrggghhh,,ngantuk sgt2...
tp xbole nak tido lagi..perut kenyang sgt..tadi sampai umah dlm kul 8 pm..then kami bertiga trus memasak..mula2 aku ingat nak tapau je..tp tringat bnyk bhn2 mentah so masak jela..aper lg,mkn smpai kenyang la..tu yg maleh nak msk tue sbb nnt aku suke mkn tambah...:-)

arini aku rasa cepat sgt masa berlalu kat opis..maybe sbb bnyk keje kot..pagi2 buta blum sempat lagi aku breakfast,dah kene panggil msk meeting.. arrggghh,,mest dpt keje baru nie,...
mmng btul pun..aku kene buat layout around loading bay..adusssss...aku sorang lak tue...ingat leh la buat 2 org sng la nak discuss cari idea...aku dah la lama xbuat bende nie..seingat aku skali je aku smpat buat layout then dah buat isometric sampai la skarng..aku pun dah ingat2 lupa nak guna autocad..padahal dulu mmng dah advance..nie sbb dok main ngn microstation la nie..abis sume aku lupa..aku xkisah klu nak buat bende nie sorang2..at least aku boleh blajar..tapi nie nak kene isue nie kene la buat cpt2..tp aku still kene bnyk blajar lagi...tu yg buat aku stress nie...ya allah,permudahkan la kerja aku..takut la juga...
klu dpt g site tgk that area aku rasa senang la cket aku nak dpt idea..mcm dulu2,confius cket jer trus g site,..senang,nie site jauh kat bintulu..so skali skala jer diorang g tgk..budak2 laki je...gals x pergi sbb cepat penat..hehe..iyer ke..xla..sbb mmng kitorang pompuan nie mmmng xsuke pergi site....panas!!!hihi..bleh pulak camtukan?
aku dah ngntuk sgt nie..baru kul 10 pm..tp mata pun dah xlarat nak buke..nie sbb kkenyang sgt la nie..:-)
tadi mama call,diorg on da way to Taping,ader open house umah datuk mane ntah..D.O Taiping...
xabis2 lagi open house..ingat aku dulu2 time aku dok menganggur tue aku slalu la follow..hehe..pantang mama n abah p jalan mesti aku ikut punye...best wooo...hihihi...

nie smbil2 aku dok blogging nie,sambil aku dok ym wif my brother 'boy'..haha,dia bgtau aku dia nak join class photography this Sat..Rm200 for 1 sessi..guna camera abah lak tue..heheh..tp ok gak nnt leh la ajaq abah skali...wah wah wah..sume msg2 dah xcited ngn camera nie..termasuk la my sayang..aritu dah beli camera,pastu beli pulak lens wide angle..pastu nie balik katenyer nak beli lagi lens lain pulak..hahaha..macam2 la..aku layan jerla...:-)
tp best..aku pun suke jugak...leh aku same2 blajar...

td mama bgatua wallet adik hilang semalam..adehh,mcm2 la..sian dia..slamat duit xbanyk dlm tue..cuma nak buat balik i.c,lesen,kad2 bank tue la yg leceh tue..terpaksa la dia bercuti hari nie...dia pun xprasan kat mane hilang..maybe time jln2 kot ader orang amik dari blakang..or terjatuh ke..xtaula..dia pun xdpt kesan... so pasni kene lebih ati2 la yer adik...

ok la,aku nak tido dulu..jap g nak bgn chat ngn sayang pulak..miss u la sayang!! :-)
balik cepat2 yer...

No comments: