Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 12, 2008

Bile dah penat bekerja..

Gambar nie aku amik last week lagi.tadi baru tringat nak upload.saje2 aku boring2 dok buat keje,aku terpk nak amik gmbar workplace aku yg agak cute nie..:-)tapi time nie lunch hour ok..org xde,tinggal aku n member aku je..aku puasa time nie..bole la aku nak snap sesuka hati..hihihi..:-)


Antara barang2 penghias meja aku,Rose (adiah besday from hubby),Hardrock Cafe glass (also from hubby),my Roxy Termos n Frame Gambar(xltk gmbr pun,aku suke love tu)


I'm Bz ok!! heheh...
biler zoom jauh jer,dah nmpak dah keselerakan nyer..tp ok lagi nie..bile i btul2 kyusuk buat keje lagila dah xpk dah semak nyer camne, coz bnyk nak kene refer at the same time..ngn P&ID nyer,Line Index,Material Spec,Datasheet Equipment, Design Manual n more more more...serabut!!But i'ts my work...
Zoom In,..Safety Helmet yg dah lama xpakai..dah lama xpi site..dah kawin diberi kelonggaran xpi site..huhu..penat wei,pening lak tu bau bhn2 chemical nie..dah serik aku..pastu tgk la kat pc aku tue..auto cad loading & unloading area,ader 2 biji lori kat ctu..hehhe ..buat bende nie bnyk aku kene study..tp agak menarik!!

nie pic aku depan recept..ala2 simplekan recept kitorng berbanding opis baru sebelah yg beriya mcm2 bunga atas meja depa.heheh..nie kawan aku amik nie..agak2 gegar gitu pic nie..muke aku pun dah mcm kene gigit tebuan jadinyer.. dahla mmng kembang,lagi kembang pulak jadinyer..

To sayang,sejak 2 tahun dah b keje cni,tak pernah tgk kan pic my workplace..hehe..supprise!!entry khas buat suami saye...






No comments: