Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 25, 2008

Hilang Selera Makan..

**entry wedding akan di sambung next time..weekend(bnyk masa free)

Ke manakah perginya selera makan aku?
Lunch time aku xmkn.hanya makan roti je.itupun sbb aku takut perut msk angin so terpaksala mkn cket..malam nyer pulak balik keje lewat just mkn meehon or keowteow je..pastu lepak2 jap n tido..itu jela routine harian aku skrg..

serabut aku arini ngn keje2 kat opis tue..sok diorg ader meeting kat singapore then nak bawa sume2 info yg dah siap buat..actually kene issue this friday,alih2 arini nak dah..maunya xkalut..sabar jela..arini pun aku balik lewat..kul 9.30pm sampai umah n kuar beli makanan then balik umah dah kul 10 pm..huh..penat gila..penat otak rasanya..pikiaq bnyk sgt..

niela namanya keje..especially in oil n gas company..aku rasa sama je tensen nya..n selalu jugak aku tnya hubby..dia tensen tak klu ader bnyk keje?hehe..of corse la kan?kata nak jadi engineer..:-)tap tula aku,klu aku rasa tensen sgt2 nnt aku akan email my hubby..nnt mesti dia bg kata2 semangat kat aku untuk aku lebih bersemangat buat keje..cam semalamla aku bgtau dia,kang sng klu buat bende nie kite dah faham dah..senang je nak buat..masalah nyer bnyk bende nak study..n kene tau b4 nak lakukan sesuatu keje..n hubby ckpla yg dia pun samala..selalu kene study n byk bertanya senior..lama2 dah bnyk ilmu dia dpt selama bekerja kat ctu..so benda nie take time la kite nak paham.."sayang kene sabar"..
sebenrnya all keje yg kene buat tue xdela bnyk mana pun..cuma xberapa paham tue yg take time cket..kenela bnyk bertanya..klu dah paham kejap je buat..hehe..
thanz to sayang yg slalu bagi kata2 semangat untuk aku lebih bersemangat...chaiyok!! chaiyok!!

actually aku suke sangat ngn keje aku nie..coz aku rasa keje aku nie sgt2 bebas..we can design our pipe ikut idea n imaginasi sendiri..very interesting..as long as follow the requirements only..senangkan?hehe,senang klu punyai daya imaginasi yg tinggi..:-)sume2 tue take time cket la aku rasa..xsabar aku nak jadi terer nie..hehe..bile tu?

oleh kerana kepala otak aku just dok pikaq pasai keje ja,entry pun cite pasai keje je la....nie pic2 yg diamik kat site last week @ Shell,Bintulu..aku sronok cite pasai keje aku nie..hahhah..kot2 la sapa2 tringin nak beralih arah ke bidang Piping pulak..

**edited**

ok,malam nie internet laju..bolehla aku upload gambaq..semalam penat sgt tunggu nak upload 5 picture nie jer pun..lembab bukan main..last2 tertido...penat sgt.

3 comments:

cipan666 said...

mana gamba2 kat site nye? ni mesti tertido masa upload gamba ni...hehehe...:)

U kNoW wHo iS Me.. said...

a..ah...

lepas baca entry ni...

tgk2...takdak gamba...

- shasha

Ibu Ariessa said...

hahah..xcited nak letak gambaq..3G lembab punya psl tgk2 tertidoq trus..hahaha

to shasa: welcome to my blog..:-)