Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, November 29, 2008

Exhausted...

I'm Tired.

Aku bekerja hari nie.ader keje cket lagi yg nak disettlekan.Balik kul 4 ptg then trus ke EON,OCBC,Public n Citibank...bayar hutang2 aku n sayang.on da way balik tapau,nasi ayam sambal n mee rebus..huhu.berselera nampak.Lunch time tadi xsempat makan pun.gi Digi center bayar bil.lagipun mcm xde selera sgt nak mkn lunch.coz aku pun dah xtau nak mkn ape kat ctu.semuanyer fast food.klu nak mkn best cket kene jalan jauh.malasla...

Aku baru je lepas mkn nasi ayam sambal.adeh,kenyang pulak..boleh ke lagi sambung mkn mee rebus tue.tunggula mlm2 kang sambil layan sehati berdansa.tadi dpt chat ngn sayng kejap.pastu skrg dia dah kuar pi mkn mcd n beli barang2 dapur.beras pun dah abis.sian dia..bz sgt this week sampai xsempat nak beli stok2 mknan.n every night mkn luar je.4 hari berturut2 makan kebab je..sian nyer :-(
Tadi pun aku call dia ngadu lapar..alalalala.isk,kesian sgt,tuela..dia terpaksa hidup berdikari kat sana.nak mkn kene masak.klu nak mkn luar agak jauh la.Paris xmcm London ke yg senang nak dpt makanan halal..macam aritu dia g London,mane2 je ade mkanan halal..senangla.xpe yer sayang,kene tabah cket yer..xpe.xlama dah..nnt dah nak balik dah..tiap2 mlm mkn sedap.:-)

malam nie chat lagi ngan syang,best,..tadi sembang kejap pun dah penat dah dok gelak ketawa ngn dia..hahah..lawaks2....ceria hidup aku.

No comments: