Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 10, 2008

Malam yg Bingit,Skt Kepala otak aku...

Ya Allah, Ya tuhanku..tabahkan lah hati aku..dr seksaan menanggung bingit telinga ini..

Tension nyer aku..jiran sebelah umah aku,keling,buat acara aper ntah kat umah dia..gila bising mampos..tensen gue..sampai bile ntah..dah kul 10 lebih pun rancak lagi..diorg nie mmng dah melampaula..xpernah nak pk jiran tetangga..kuat gile pasang lagu keli2g dia..pening weii!!!

camne nak tdo nie..sayang xde,xdpt la chat ngn dia..xsabar tul aku nak tunggu my hubby balik from London..kata nyer ader suprise ape ntah dia beli kat aku..waaa...bestnyer..i mmng xsabar ok!!
n katanyer barang2 pun agak murah berbanding Paris..Paris mmng mahal ..especially kasut..mmng ssh la nak cari yg murah2... paling2 koman pun 50 euro..dah Rm250 dah..just for heels biasa2 je..

semalam sayang call aku from London..best giler dia kat sana..hotel pun mmng dkt town..hotel mmng bajet la..hehe..tp xkisah la..bukan nak dok hotel sgt,just for tdo kan..lg pun diorg dua lelaki,nak kisah ape sgt pasal2 accomodation ...nak ke mana2 pun dekat2 je..dekat gak ngn stesen train euro star tue..tp mmng kali nie trip dia mmng sgt2 murah aku pk..bayangkan member2 Paris dia pun terkejut coz camne leh dpt harga murah nie..heheh..

sumpah,xsabar aku tunggu dia balik..syg mesti bnyk shopping..especially our souvenier la..n aritu aku ader pesan kat dia soh cari Butik Tie Rack..bole belikan scarf kat aku..i like!!kat mesia xbnyk sgt...tp smpai semalam dia blom jumpe lagi kedainye..hopefully jumpa la ek..heheh :-)
ala,teruja nyer aku nak ke London...planning aku time g Paris dulu nak ke London..tp last2 kitorang ke Belgium n Germany..tp best jugak..hehhe..insyaalllah,ader rezeki lebih lan 3 nie leh p lagi..hehhe..:-)

aku pun lom lagi upload n story mory citer our honeymoon ke Paris..nnt2 la,i xde masa lagi la..weekend2 free leh la..tp lately mcm bz je..keje pun agak2 bnyk jugak..

No comments: