Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 28, 2008

Semalam aku xsempat nak update blog..penat sgt.g bersesak2 kat JJ punya pasal..padahal xbeli apepun..hahha..saje je jamu2 mata..handbag yg aku nak tu pun xbeli..bnyk sebab2 nyer..

Sebab utamanyer pasal moneylakan?bnyk nak pakai duit bulan nie..next month pulak nak jalan2 Terengganu lagi..n bnyk2 lagi la nak guna untuk masa2 depan..heheh..kene sentiasa beringatla..:-)

Sebab kedua,semalam aku saje la kan gi survey2 skali lagi..rupanya besaq n bukan taste aku..aritu aku pandang2 camtu je..xdela gi belek2 coz skali pandang aku ingat kecik..so balik umah terpk2 la sesuai bawa gi majlis..alih2 semalam aku tgk tuk kali kedua dah xberkenan dah..huhu..xnyesal la aku xbeli pun…heheh..

Penat2 aku sesak2 kat jusco tue aku cuma pi Watson beli barang2 harian aku je..hehe..actually mcm bnyk je yg berkenan di mata..especially barang2 umahla..tp memndangkan aku pun lum ader umah lagi better tgk2 jela dulu..cuci2 mata..
yg paling aku xpuas hati tue brg2 Akemi la..pillow cuma RM10 ok..murah bangat…Comforter xyah ckpla..dr RM150 (Akemi Home, single) yg aku beli lan 9 aritu dah turun xsampai RM100 pun..huhu..murah bukan?xpela..tunggu next next punya JCard Day pulak..kene pi ngn sayang jugak..baru syiok shopping barang2 umah ngan dia..heheh..sabar2,masanyer akan tiba jugak..
Sila abaikan background nya.tu port aku sambil layan tenet.comforter yg dibentangkan atas carpet bertujuan untuk golek2.heheh..

Beli xbnyak manapun..tp saja nak tepek gambaq jugak..kahkah..
Inner shine prune,6 botol..nie akunyer supplement,tiap2 bulan mesti beli 12 botol..aku suke mkn pati prune nie..n till now aku dok minum, mcm give good effect je to me..:-)wajahku semakin berseri2..hahah..gedix pulak..xla,dia senang utk proses perlawasan kot..heheh..jugak spirulina 1000mg.husband aku la ritu dia balik n belikan aku spirulina nie..n aku continue je beli jenis nie jugak..ok la..lgpun jenis tablet.senang nak telan..xsuke ubat cecair.wekkk..ssh gile nak telan..mcm gamat healin yg aku kena telan every morning n b4 sleep.nie mama pulak yg soh mkn setiap ari...setiap kali aku balik penang mesti dia akan bekalkan aku 3,4 botol gamat healin..Gamogen.support by mama..:-)
Lagi,beli deodorant rexona kecik tue..beli trus sampai dua.I minat sgt ngn bau sweet dia tue..ala2 nyaman jer bile di sembur..lagipun kecik n senang nak dibawa ke mana2.Ubat gigi sensodyne,sensodyne hijau je fav aku..yg lain xsuke..breath spray n clorets fresh mint.nie untuk aku spray n kunyah2 pas makan or pagi2 on da way gi keje..untuk kesegaran pernafasan anda..:-)
ok.itu je yg aku beli..no more.kawan aku jer yg shopping xingat..maklumla dia nak kawin next year..bnykla preparation yg nak dibuat..aku just teman dia shopping je..hehe.

No comments: