Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 23, 2008

Visit Terengganu!!

Selain daripada exhibition ASIMO yg ader kat City Square,ader jugak Festival Visit Terengganu kat bawah tue..ermm,mcm tau2 aku nak jalan2 Terengganu this end of December..
Aku ala2 tengah planning la nak p jalan2 ngn my hubby n nak bawa our family to Terengganu..tp not decide yet kat mana nak stay..mula2 aku plan nak ke Perhentian Island,nie sbb kes xleh p Pangkor la nie..tp,mane bukak lagi island time2 nie..sah2 musim tengkujuh area2 pantai timur..tunggu pas bulan 2 tahun depan la..ape2 pun kene tunggu hubby balik from Paris la..insyaallah,he will finish his work April next year..hopefully,xnak extend2 lagi…xsanggup aku.

Ok,back to the topic..hubby cadang dok Awana Kijal,.suke suke.mmng menarik..tp ala2 mcm jauh jugak nak ke Kuala Terengganu..klu aku n hubby je pergi aku xkisah pun 2 malam stay Awana Kijal..enjoy the beach..aku mmng suke..tp memandangkan mak mak nak ikut mestila nak shoping2..hehe…nak p Pasar Payang,jln2 Bukit Puteri,Taman Tamadun,Floating Mosque,Crystal Mosque, Handicraft Shop..oowhh,mcm2 tempat yg menarik yg aku xpernah pi..dah lama sgt aku xjejak ke Terengganu..klu pi pun just Kelate jer..so,aku rasa macam xsesuwei pulak dok Awana,then aku survey2 mcm best pulak klu stay kat Sutera Beach Resort.ader beach jugak n also dekat ngn Kuala Terengganu.Tp aku blum lagi berkesempatan nak discuss ngn hubby camne..kang dia nak dok Awana jugak..heheh..suppose aku bincang sekarang.memandangkan 3G broadband aku nie yg ala2 ting tong dua tiga har nie..hampeh!nak on skype pun xbole..hangin gue..nie pun aku terpaksa typing kat word dulu jap g dah ok baru aku paste je..bayar mahal2,dahla aku amik pakej yg paling laju konon2 nyer..tapi still hampehh!!xleh jadi nie..kene complaint la pasni..

Kerje2 survey aku lebih mudah coz ader pulak Festival Visit Terengganu kat bawah opis aku,mcm2 ader…ngn jual kopok lekor,gamelan,menenun songket,chanting batik,persembahan lagu2 rakyat Ganu,Hotel2 n resort2 buat promosi n jugak bole merasa rasa makanan2 Ganu.Paling aku suke boleh tengok penyu live..huhu..xpernah pun aku tengok penyu.g terenganu pun blum tentu berpeluang tgk penyu live..alih2 aku tgk penyu berenang2 dlm kolam kat CS lak tue..hehe..comell..ngn telur2 penyu skali.sempat lagi lunch hour tadi aku p snap pic2 kat ctu.niela yg sronok nyer klu opis atas shopping complex..mcm2 ada :-)








**Perbincangan dah pun dibuat..aku baru je chat ngn syg bincang pasal nie..hopefully jadila planning kitorang..insyaallah.

No comments: