Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 26, 2008

Sedikit Tenang...

Huh..dah lega cket rasanya arinie..aku dah settle sume nyer..issue abis dah..tunggu detail pulak..tp petang tadi dah ala2 rest jugak lepas 3,4 ari bertungkus lumus sampai xlalu mkn aku dibuatnyer..:-)sok start balik detail engineering n need to issue next 2 week.

Sok ader JCard day Jusco Tebrau City..oooh,wajib pi ..syiok berebut2 barang ngn orang ramai..hahah..padahal xdela nak beli ape sgt pun..tp klu dah pi nie,tau tau jala..kang ader la yang terberkenan..tpkan,untung klu beli time jCard day ..coz mmng sale habis la..especially brg2 yg dia sale for only 1 hour tue..nasib la klu sempat..

Tp sebenarnya aku ader aim satu handbag Elle nie,sok aku nak tgk ader sale ke tak?..last week lagi aku dah tgk..mmng menarik..sesuai tuk bawa g kenduri ..very feminin..aku rasa2 macam nak beli..tp tula,xtaula husband aku kasi ke idak..aritu aku dah bgtau..tp dia soh tunggu dia balik dulu..dia nak tgk dulu..coz klu dia berkenan ok je dia bg beli..tp klu mmng design or kale ke yg xkene ngn jiwa dia mmng xdpt la ..heheh..
cnth nyer ader aritu aku tunjuk2 la kat dia satu handbag Coach nie,aku nak beli..coz agak2 murah gakla beli by online..hati aku berbunga2 la sent kat dia picture beg tu last2 dia mmg xberkenan langsung..klu dia berkenan mmng xkisah je aku nak beli,lagi support lagi..hehe..itula suami ku..dia ader taste tersendiri..:-)
tp klu sok ader less rugi pulak xbeli awal2kan..coz aku mmng berkenan sgt2..lagipun aku xde lagi beg patern tue..errmm,camne ek sayang? :-)

Tp bg aku la,klu dah kawin nie ape2 barang nak beli mesti kene mintak permission suami dulu,...rasa xsedap hati pulak klu beli brg tanpa pengetahuan suami...even kite ader duit sendiri....malam nie aku try tanya dia..arap2 intenet ok la..coz dah 2 3 ari 3G nie buat hal tengah2 malam..langsung xder line..hampeh tul!!

Nak tau samada aku beli ke tidak,tunggu esok!…..i will update later!!!… huhu..

No comments: