Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, November 12, 2008

Emotional..

Entry will upload tomorrow,aku dah baik punya karang dah kat opis,skali i xbawak balik pulak..thumbdrive aku tertnggal...:-)

**edited**
“Emotional”, Mood :-(

I'm Sorry sayang,do know why..smlam mood xberapa ok sgt..
Dari kat opis lagi..:-( hal2 pompuan kot..biasla..dah nak sampai time :-(

Sayang jgn la risau tau..bukan sebab sayang pun..tp b jeles la xdpt bj Hardrock café,b ingat sayang dok tunjuk2 tue baju b la..:-(skali sayang punyer je..tp xpe,u ader belikan shirt London kat i..sedondon gitu..i like!!heheh..
tp b tingin la sayang,xpela..lain kali la beli ek..nnt kirin kat jiyi..heheh..cantikla baju dia..

Best sangat semalam dengar citer from my hubby bout his trip to London..tmpt nyer yg mmng best ,Cuma cuaca je xberapa sgt mengizinkan..nak amik gambar pun agak terbatas..xsabar tunggu dia upload gambar..i nak grab..letak dlm my blog..heheh..
Dekat sana pun dia sempat jumpe our coursemate Jiyi n her bf Zairin..Jiyi further his study there n Zairin lak keje kat sana..
Hah..ader satu lagi,aku xsabar nak tgk gambar2 yg dia amik kat Wax Mesuem..ukiran patung2 Artis n ramai lagi org2 terkenal..Aku xsabar nak tgk patung pemain2 bola,eg:Beckham,Pele,Rooney,Owen,Gigs,Gerard(ader ke?)..hihi

Hope fully malam nie dia sempat la upload..klu tak kene tunggu weekend la..maybe sayang bz n letih keje…maklumla dah cuti lama nie..nnt balik2 opis,menimbun je keje..mcm aku gakla,tensen pk keje..I need Rest..nak bercuti wif my Husband..xsabar nak tunggu dia balik cuti..banyak planning kitorang nak abiskan masa bersama..:-)

No comments: