Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 9, 2008

A Bright Sunday Morning...

Huh,,rasa lega sangat bangun pagi tadi..yerla,coz semalam aku tido dlm kepenatan lepas main bowling ..dahla agak lewat gak aku tido,kul 2 am lebih kot..sll klu aku tido lewat sbb chating wif my husband..tp oleh kerana dia xde for 3 days till Tuesday nie,so xdptla aku nak chat ngn dia,..really miss him ..hope everything sume ok..xsabar tunggu syg balik..:-(

semalam tdo lewat sbb aku baca novel..hehe..nie jugak antara hobi aku..sejak dr dulu2 lagi..aku akan sentiasa pastikan stok novel aku xputus...mesti kene ader utk aku baca..xkisahla aku pinjam ke or beli..klu aku balik KL bestla,coz nnt aku bole pinjam ngn my MIL..dia jugak peminat setia novel.heheh..ader geng tue..
actually,aku xkisah pun baca novel eper pun either Malay or English..as long as cite2 nyer menarik..klu Malay tue,biasa kisah cintan cintun la..hehhe..tp aku lagi suke klu cite yg berkisahkan happy family,loving n caring husband...n sume2 yg melibatkan hal2 hubungan kekeluargaan..xsuke klu cite cinta budak2 ..itu mmng aku xminat..skrg aku tgh baca satu novel nie yg aku sgt2 teruja,how's romantic her husband..g honeymoon Australia..n tiba2 aku terasa nak ke Australia pulak..heheh..aritu aku ader bgtau my hubby niat aku nie yg tiba2 rasa mcm nak sgt ke Australia..pelikla dia,tiba2 jer..:-)rupa2nyer dah terpengaruh ngn novel tu la..hah,lagi satu sbb aku tgk Mawi @ Sedney la nie..hahha.. tp mmng bestla klu dpt ke sana..insyaallah,klu ader rezeki lebih boleh la aku n hubby jejak kaki ke bumi kanggaroo pulak.. (bnyk lagi planning nak berjalan2 nie)
klu novel English pulak..mestila Shophaholic Series..yg mmng aku dah kumpul sejak dari zaman aku blajar dulu..
aku rasa novel nie mmng digilai oleh sume2 pompuan yg suke shopping..macam jugak aku..tp Rebecca tu lagi la gila..mampos klu ikut camtu..hahha..

Pagi tadi,bgn tido jer terus aku membasuh baju2 aku,coz semalam xsempat..pagi2 lagi dah g keje..so arine la aku kemas2 bilik n buat ape2 yg patut..aku nyer routine mingguan..
kul 10 am aku kuar g makan roti canai kat mamak depan nie..alone,..layan...2 keping sekali gus + teh tarik..sambil layan paper,kisah Norman-Abby..:-) huh lega..mmmng marveles punya roti..kenyang aku smapai ke petang..:-)dah lma aku tringin nak mkn roti canai,tp xberkesempatan..

Lepas je makan aku g lepak umah Lyn,bergosip pulak hal2 opis..pastu Nuar n Zaki pulak balik..coz b4 tue diorg g tgk umah Zaki yg tgh nak buat Kicthen Cabinet...
dah balik dua org nie,mmng lagi happening la dlm umah tue..nyanyi2 sambil diorg main gitar..dah namanyer dua2 org tue mmng kaki nyanyi..mmng bestla..aku ngn Lyn nie layan la lagu2 diorng..Antara lagu2 yg dipersembahkan..Gemuruh(nie mmng lagu faveret aku n syg),Doa Buat Kekasih,Kamelia,Lagu Fotograf(aku xingt tajuk dia)..terhibur pagi Ahad aku..

pastu sambil2 tue,kitorang sambung lagi cadangan our next xtiviti yg dibincangkan semalam..nie ader pulak planning lain...nnt2 aku citer lebih lanjut our next xtiviti..kene tny lain2 dulu..setuju or not...nie bkn planning g Genting semalam tue,lain pulak..tp mmng lagi best klu betul2 jadi...xpe,kite tungguuuu dulu...

Kul 3 pm aku balik umah,layan2 tenet,baca novel lagi...arini xder planning nak kuar mana2..dah xlarat dah..lagpun xde ape dah nak beli...better aku bermalas malasan kat umah..
Makanan kat umah harini sume my housemate yg masak,rajin benor dia msk sorang,nasi lauk sotong msk tomyam,pastu petang lak buat Caramel n bubur jagung..heheh..aku xketinggalan merasa sume nye..

Malam nyer layan sehati berdansa sabtu night aritu,ader ulangan..gile ganaz diorang menari..sume2 tue aku suke Lisdawati menari..so cute..only Lisda ok..not her husband..xsuke..:-)

Skarang pulak,aku tgh layan my blog sambil2 dengar Sinar Fm..Carta Sinar..akukan suke lagu2 Nostalgia ..nie yg buat aku lagi rindu my husband..kitorang mempunyai minat yg sama sbb dua2 suke sgt ngn lagu2 Nostalgia lama,especially lagu2 rock dulo2..mmng best..:-)xtertanding ngn rock skrg yg ntah ape2..

ok,finish sudah detail story Sunday aku...........Enjoy!!!

No comments: