Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 2, 2008

Our Collection!!

Petang tadi aku saje la bukak balik beg2 souvenir yg kitorang dah kumpul time jalan2 kat Paris aritu..oohh,bnyk jugak hasilnyer..isk,nie yg aku lagi xsabar nak tunggu our house kat Bangi tue siap..maybe hujung next year or awal lan tahun 2010 mengikut pada perjanjian..xsabar nyer nak dok umah sendiri nie…aku xsbr nak decorate umah sbnrnye..heehhe..

Antara barang2 yg kitorang beli aritu semestinyer fridge magnet..ader la kot lebih 10 keping..campur lagi sayang g Holland,Amsterdam,etretat,n mane lagi ntah..bnyk jugakla..nnt2 dia beli lagi kat London punya..oowhh,best nyer..selain magnet kitorang kumpul piring2 kecik n stand dia tue..sungguh comel..n poster2 lukisan yg cantik2..pariskan terkenal dgn hasil2 art nyer..itu aku planning nak di frame kan aje..n letak kat bilik ke dapur ke tepi2 tangga ke?oowwhh,,agak menarik gak tue..hehhe.. ader apron jugak..nak pakai nnt aku nak msk..:-)
Klu husband aku lak..dia suke kumpul tshirt n cap hardrock cafĂ©., ..aku pun dpt gak tshirt..tu yg best tue..hihihi…
Nnt2 aku akan stoy mory cite2 aku g honeymoon kat Paris 1 bulan..owwh,,lama tue..banyak kenangan2 indah..
Ok,nie antara barang2 yg ader so far..insyaallah,nnt2 bertambah lagi la kot..:-)

inilah hasil2 nyer selama 1 bulan aku kat Paris..:-)

1 comment:

cipan666 said...

masyaAllah...isk isk...