Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 9, 2008

BoWLinG WiF gEnG!!

Semalam,dlm kul 8.30 pm..aku n the geng 10 orang menghabiskan malam kami dengan xtiviti bermain bowling..kat Daiman Bowling Sport Centre,Johor Jaya..
Mula2 kitorang sampai ctu tgk2 lane,alamak sume dah penuh,xde lane la pulak,so terpaksa la booking dulu,lbh kurang kul 9.30 baru dapat..ktorang yg main 8 orang booking for 2 lane..sorang 2 games..

xtiviti mmng sgt2 happening,riuh dgn gelak ketawa..tp mmng best giler..tambahan ngn geng2 yg mmng giler2 lagi la havoc jadinyer..hehehhe..

dah lama aku xmain bowling..aku rasa last year kot aku main,ngn opismate aku gak..b4 aku kawin..giler lama..agak2 nerves gak nak main blk..tkt2 la stamina dah xmcm dulu..:-)

tp agak2 lemah pun ader jugak,aku dulo2 guna bola 10,tp semalam hanya mampu angkat bola 9 je..itu pun dah masuk games kedua dah agak2 lemah,lenguh nie tangan..tula bahana nyer klu lama sgt tinggal...agak2 lemah la tangan nie..nak hayun tinggi2 pun risau gakla tkt kang terhayun ke belakang..jenuh!

dulu2 zaman2 aku habis SPM slalu la aku ikut abah g main..dulu dia mmng gila bowling pun..every weekend mesti ader je xtiviti bowling dia..tp skrg tidak lagi,dah berubah gaya..:-) main golf pulak..hehhe..ini xbole la nak ikut sgt..bukan pandai pun..tp just ikut p driving range aderla..itu ok la..ko pukul je camne pun xkisah..hahaha..ala2 mcm main hoki la..

ok back to the story,semalam yg join adalah,aku,ija,fatt,rock,lyn,ekin,nuar,pijo,azrin,yunus,n zaki..mula2 tu dina n syed nak jugak join,tp mmndangkan dina,xberapa sihat terpaksa diorg dua cancel...

habis main dua games tue lebih kurang kul 11.30,pastu sambung pulak makan kat Serai Kampung Restaurant.sambung lagi lepak2 n borak2 kat ctu,mcm2 lagi planning kitorang..nak aderkan lagi xtiviti2 mcm nie,main badminton ke,ping pong,coz dulu2 kitorang mmng wajib every week mmng akan main badminton.tp ntahla,skrg dah xde pun..

pastu,ader lagi cadangan nak ke Genting pulak..oowwhh,mcm menarik gak tue..tgk la camne,mcm ramai yg support je.klu ramai2 join best la jugak..sronok klu kuar ramai2 ngn kawan2 nie..happy,enjoy!!xdela nak pk stress keje.. kte tungguuuuuuu...jadi ke idak..hehheh
ok,kite saksikan aksi2 budak2 JGC main Bowling...

Jus,Fatt & Rock!!

ok Comes ON Gurlzz!!

Boyyzz!!Nuar,Azrin,Pijo & Yunus

Gurllzz In ActIon!!

See,how's hEppI we are?sgt2 enjoy ok,n thanz to all members yg sgt2 sporting n yg sudi menjayakan xtiviti ini..thanz to Lyn,yg tgh sarat2 mengandung pun turut serta memberi sokongan especially to her husband la,Nuar yg bertshirt merah tue :-)To ekin,exJGC..yg skarang tgh sambung study kat UTM yg juga sudi turut serta..nnt2 klu kitorang ader buat xtiviti lagi sudi2 la join..hehhe..bestkan?Tak lupa juga buat suamiku tersayang,yg sgt sporting sbb membenarkan wifenyer berseronok2 ngn kawan2nye..Thanz to Sayang..Enjoy Your Trip To London!!!

1 comment:

N o R A s H i k i N said...

xde hal kak jus..hihi :D buleh je..sukee...sibuk2 kan diri dgn aktiviti opis lama..

kak jus nye hobi suke shopping sorg2 tu ada lagi eh...hihi :)

kin pun kekadang kt sini, belasah je jalan sorg2 klw org 'itu' sibuk..xde sape nk teman kan..