Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 13, 2008

Meet My Parents...

pic grab from my hubby blog,nie pic aku tgh cari2 tudung kat Jln TAR..juga satu2nyer pic aku tgh pegnan time ni..3 bulan dah..:-(



Sok aku ke KL..wif my mom n abah also..teman mama nak g amk barang2 jualannyer n xlupe juga shooppinggsss!!
tempat wajib klu mama dtg mestila Jalan TAR & Sogo..:-)

Aku half day keje tomorrow,bus kul 2 pm from JB,mama n abah lak dari Penang,pagi kot tolak..nnt diorang amik aku kat Pudu la..tapi kali nie kitorang tido hotel,tak tido umah MIL aku..coz abah ader keje sebenarnye,nak jumpa somebody..so agak senang kot klu dok KL..tapi insyaallah kitorang akan singgah gak Kajang..
Mama planning balik Sat,kejap je pun..coz Sunday tue ader kenduri jiran aku..so terpaksa balik awal la..klu jadi diorg balik awal,aku sambung bermalam kat umah MIL la,coz Ahad baru aku balik..

Actually,aku dah rancang ngn mama nak turun KL awal lan 11 lagi,tp xberkesempatan..maklumla abahkan bz je sokmo..main golf every weekend :-)
tujuannyer aku ke sana nak membeli kain kat Gulatis tue...n nak mama bawa balik Penang tempah tailor biasa..
aku nak pakai kenduri yg amat2 bnyk lan 12 nie..lagipun dah lama aku xbuat baju..n bj lama2 pun dah agak2 ketat dah..hihi..gumuks dah saye...

so,weekend nie xdpt la nak chat ngn my hubby..will be miss u sayang...rasa nak je bw laptop aku nie..tp tula,kang xleh start sia2 je..laptop niekan problem xboleh nak shut down sbb nnt xleh on balik..amik masa 4,5 ari..heheh..old skool nyer laptop..1st edition centrino nie..lamakan?dah lebih 5 tahun pun...

akunyer blog pun tak terupdate la for two days,.insyaallah balik ahad nie aku will update everything..enjoy holiday!!

No comments: