Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 13, 2008

Settle Sudah..

abaikan gambar aku tue,,fokus hanya pada kete only...

Yei yei..kete sudah siap..giler cepat dia buat,alhamdullillah..sungguh bertuah aku mlm nie..aku,ngn hati yg agak2 pasrah je coz workshop dah bnyk tutup..sambil2 drive Getz member aku,jalan2 lagi ngn harapan ader lagi kdai yg buke dah dkt2 kul 8 mlm dah time tue..tup tup ader 1 kdai buke lagi..n dia pun sanggup lagi baiki kete aku(eh,kete laki aku la :-)..padahal kedainyer ttp kul 8 mlm..aku bw dia balik umah aku dulu tgk kete,coz tkt xsesuwei pulak jenis bateri nyer..kali nie aku tukar trus bateri kering..senang...xgaduh2 nak tgk air bateri lagi..huhu..

sampai je dia trus jumperkan n bawa kete ke workshop..psg,kejap dah settle..Rm200..ok kan harga dia..so far aku tny lbh2 kurang harga nie la..n ader yg lebih Rm200 pun..xkisahla..janji settle sudah ini kerete..

No comments: