Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 2, 2008

Free & easy Saturday..

Settle everything hutang piutang..sume2 dah aku bayar..cuma tinggal my credit card je lom settle lg..Monday nie on da way balik keje nnt aku singgah jap Citibank..

Tgh hari tadi aku ke carrefour..beli barang2 umah(beras,minyak masak,n bahan2 mentah)..housemate aku arini g keje coz diorg ader training material kat opis singapore...

harini aku masak bihun soup ayam..dah lama xmakan bihun sup..tu yg tringin je...pas masak tu aku lepak2 je dlm bilk sambil dok layan tenet ...ingat nak ke umah baru Dilla,my opismate..dia pindah arini,tp aku tunggu housemate aku balik dulu..aku pun pelik nape lama benor diorang g keje,..xbalik2 lagi..skali pas maghrib barula diorang sampai..rupanya dorang kene betulkan Material Spec yg nak issue Monday nie..tp yg buat diorang tensen tu coz sir(org tua) bukan main lagi tengking diorang..gile ahhh..aku dgr cite diorang pun mendidih beb..bkn reti ckp elok2..org tua tue mmng camtula prangai dia..sape soh ko checking lewat..dah nak issue baru nak kalut check..ader salah br la nak marah xtentu pasal..padahal diorang dah antar lama dah kat dia soh checking..xpasal2 sok pun dorg kene g keje...sian la..dah la dua2 tue xsihat sgt...isk,klu aku la ...mmng nangis la klu org2 tengking nie.. aku mmng lemah cket klu ader org tnggikan suara..takut aku...

oleh kerana dorng tengah stress..ktorang pun mengambil keputusan nak jalan2 jusco bg hilang tensenla..hopefully..
so dalm kul 8 pm camtu trus ke jusco tebrau..jln2..planning aku nak beli jeans...aku ader berkenan ngn jeans Elle nie,skali xde size la pulak..dah abis...huhu..esprit pun ok jugak..tp dah mls nak try..lain kali la cari lain..
naik atas beli eskrem baskin robins..choclate vanilla with choc rice topping..errmmm sgh yummyy!!

No comments: