Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 23, 2008

HaPy AnNiVerSaRy IrFanEmieLia...

Happy Anniversary!!

1 years already we have been together..Alhamdullillah.

Honeymoon @ Paris,Romantic Place..

Aku happy sgt2 harini … nape?
Walaupun ktorang xdapat sambut same2 our anniversary,tp aku rasa sgt2 dekat di hati aku,org kata jauh di mata dekat dihati bukan?mmng betulla tue..heheh..coz semalam aku dpt chat ngn syg agak lama..dari kul 11 mlm sampai kul 5 pagi baru aku tido..huhu..n arini bgn pagi ala2 ting tong cket..pening jugakla sbb tido lewat pagi.tp xpe,yg penting aku happy..

Mulanyer semalam aku ingat nak g keje today,tp oleh sbb aku bgn pun lewat n better aku dok rehat2 di umah..lagipun aku rasa this week mmng aku agak2 bz setiap hari keje non stop till kul 8..baik arini dok lepak2 umah sambil layan ape2 yg menarik…

Cara aku sambut our 1st anniversary nie dengan berborak2 ngn hubby pasal our future home nnt..semlam kitorang ala2 planning pasal renovation our house n also how to decorate..huhu..mmng syiok..xsabar aku tunggu umah siap n nnt leh pindah Bangi.sambil2 planning sambil kire bajet la..yg penting aku mmng nak all out habis habisan..dah xsabr aku dok tgk umah kawan2 aku kat sini…hehe..

Skrg pun aku dah bnyk kumpul2 magazine deco2 nie..my fav magazine adaklah ‘id design’.aku suke isi2 yg ader di dlm nyer..memang kene ngn jiwa aku yg lebih suke modern style concept..n also hubby pun same..dia jugak punya minat yg same ngan aku..leh tahan jugak idea2 nie..creative husband aku nie..heehe..

dah bnyk aku buat collection this magazine..tp yg xbest nyer coz dia xkuar tiap2 bulan..base on volume..aku pun xtau flow dier kuarkan camne..n till now aku still dok cari2 lagi magazines yg ala2 modern style yg aku rasa bnyk kat pasaran..Singapore nyer magazine deco pun best..aku suke jugak…mcm Anjung Seri n Impiana tue aku mcm kureng cket,xkene sgt ngn taste aku..Impiana tue klu yg Kitchen or Garden ok la bole layan jugakla..ingat nak snap aku nyer collection magazines deco nie..skali lupa pulak,ader member aku pinjam bawa balik umah dia pulak,,coz umah dia now under renovation..so nak amik2 idea kat ctu la..hhuhu..

Yg penting sekarang adalah saving,..mmng kene saving byk bayk tue..yerla,coz nak buat sume2 tu plus lagi beli barang2 umah tue,bukan ratus2 or ribu tp makan puluh puluh ribu yer..so kene la bnykkan lagi our saving..lagipun klu dah start buat renovation n beli everything tu mesti yg dah betul2 berkenan dihati..biar mahal cket tp puas hati..:-)

Ok,selain tue aku jugak borak ngn hubby pasal our holiday end of December nie..n ktorang pun dah decide nak ke Terengganu,sambil2 shopping sambil layan beach..n we dicided nak stay kat Sutera Beach Resort..now just tunggu confirmation mama abah,mak n ayah je..klu pi ramai2 lagi best..happening!!
Aku pun dah tepon mama n mak bgtau our planning,n diorang pun ala2 heppi jer nak p Ganu,cume blum bg keputusan lagi coz tadi aku call mama,tp abah xdak kat umah..p main golf kat Bertam, n call mak pulak,ayah keje pagi arini..petang baru balik..so aku tunggu kptsn malam nie..coz klu bleh aku nak booking bilik awal2..tkt jugakla cuti2 sekolah nie..




lagi sebulan aku akan keluar dr kepompong JB nie..hahha..tensen aku weekend aku kat JB,xbest pun..aku nak jalan2 ngn hubby..

Xsabar aku tunggu dia balik,maksud aku xpi pi dah Paris,aku nak jalan2 ngn dia..antara planning kitorang skrg aku nak pi Perhentian Island, Bandung, Bangkok n Australia..tp nak book tiket flight pun xboleh lagi coz hubby pun lom confirm bile balik..adeh,tue yg susah tue…mmng la aggrement nyer for 1 year only..tp asyik extend je..n xde tarikh yg btul2 kompem balik..huhu..sabar jerla.

Semalamkan aku ala2 model Honda dok promote ASIMO tue..hehe..ader jugak bincang ngn hubby..nak tukar his car tue..dah lama planning nak tukar Honda,aku suke sgt Honda Civic latest nyer model tue,hubby also :-) (kitorang kan mmng minat sll sama)..mmng marvelles,smart n sporty..mmng sesuiwei la..haha..insyallah,ader rezeki lebih tercapai la angan2 aku nan satu tue..:-)

Ok,dah panjang berjela dah nie..mcm karangan la pulakss..need to stop hear..kang bohsan pulak baca panjang2 nie..

Aku pun kene stop p mandi,dah kul 1 dah cik kak oi!!hehhe..nak pi beli makanan pulak..,I malas nak msk,nak rehat2 jer arinie..hahaha..

No comments: