Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 23, 2008

Outdoor Shoot....

Outdoor @ Tasik Mengkuang Bkt Mertajam..
Time: 5.30 p.m-7.00 p.m


Welcome!!to my home....:-)

penat sehh jln2 dln hutan getah nie..aku ngn baju melerek2 tue mmng menguji betul kesabaran aku..berpeluh2 dah time nie...


gaya2 hisdustan pulak..mcm2 kitorang kene paksa posing..cameraman nie punya idea la..ikut jerla..heheh..



tercapai jugak angan2 aku yg dulu2 slalu aku pk..klu aku kawin nnt nak amik gmbr kat sini..tempat nie mmng cntk..:-) tempat aku jogging time muda2 dulu..hehhe..
Last but least..posing ngn kete kesayanganku..MY AVEO 8080...

Ok,akhir sekali aku ingin mengucapkan bnyk2 terima kasih to our cameraman Helmi yg mmng sgt2 sporting n xpenat2 nak amik gambaq kami merata ceruk..n also idea2 dia yg best...

To Abang Sharul jugak yg mengedit our album..mlpun jauh kat Perlis aku tempah aku nyer wedding Cameraman nie..tp ianya sgt2 berbaloi..aku sgt2 berpuas hati...

No comments: