Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 2, 2008

Free And Easy Sunday...

FUhh..kenyang perut gue..aku baru lepas makan..dinner,nasi berlaukkan ayam masak madu n sayur buncis goreng telur..alhamdulillah..kenyang...

nie masa untuk melayan tenet pulak..mujurla arinie signal brodband aku nie agak ok cket..i'm blogging from my room,sambil2 melayan Carta Sinar..:-)
aku mmng suke dgr lagu2 lama kat Radio sinar nie..actually carta nie every Sat morning..tp aku dgr lagi malam ahad..klu ader sayang bestla..nnt aku nyanyi2 la ngn dia.heheh..dia dengar jela..xsuke nyanyi sgt..wife dia yg dok beriya riya..hehehhe..( u know kan sayang ur wife nie mmng suke nyanyi pun)..nyanyi lagu Azie,nyaring siutt!!bingit telinga..hehehe..

Tadi petang aku g umah Bunny..Tgk baby gal dia yg baru lahir tue..Baby Khadijatul Iman..choommelll sgt baby dia..dok diam je..xde nak bunyi2...sng nak jaga..hope baby aku nnt pun sng la nak jaga..:-)

Cite pasal baby nie xsabar rasanye aku nak ader baby..betapa happynyer aku bila aku di sahkan pregnan dulu..but,i only have chance to carry my baby for only 4 month..sedih sgt bile aku kenangkan kisah aritu :-(... lom ader rezeki lagi..(i will story in the next post,insyaalllah)..

Sayang xde,dia g jalan2 kat Musee De Lurve..klu tak bole la aku sembang2 ngn dia..sambil2 aku iron baju..adehh,borink la pulak..nak tido pun xngantuk lagi..dah la semalam aku tido kul 3 pagi..tkt lak klu mlm nie ssh nak tido..sok dah la keje..

Malas giler nak g keje..hehhe..terukkan?..tp biasala klu dah cuti weekend nak start balik Monday tue agak2 mls la..tp nnt2 ok la..hope org tua tue (sir tula)xde la nak meroyan esok..dia tu bkn bole sgt..ikut mood dia..dah la Sat aritu dia g tengking kawan aku..aku ader cite entry b4 nie..manatau sok2 dia smbng lagi perangai gila dia tue kat org lain pulak..

Malam nie malas nak iron baju coz ader lagi bj yg dah iron last week ..last week kan aku rajin iron baju bnyk2..:-)

No comments: